wtorek, 12 czerwca 2018

Możliwość zmian

Bardzo prawdopodobne że blog przejdzie renowacje. Tak samo będzie możliwy wymóg dokładnych  opisów mocy i umiejętności a także system gwiazdkowy (np. szybkości, siły itp.)
Możliwe że zostaną wyrzucone niektóre osoby które nie pokazywały żadnego zainteresowania. Wciąż poszukujemy nowych osób.
+ Nowy chat na Discordzie itp..
Jako że skończyłam szkołę to mam czas trochę się tym zająć jeśli ktoś ma jakieś inne propozycje to będę wdzięczna za przedstawienie ich w komentarzach.


bayu <3

2 komentarze:

  1. Ech... Ty skończyłaś szkołę, a ja mam jeszcze tydzień. Czy mogłabym prosić o wyrzucenie Selene? Nie jest mi ona potrzebna... 😕

    P.S. Czy mogę linka na ten chat na Discordzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się tym zajmuje ^^
      Dopiero co trwają dyskusje co do Discorda.. czy założyć nowego czy ruszyć stary ale nic na razie nie jest pewne :<

      Usuń