środa, 30 grudnia 2015

Daisy i Ninja Team

<Oczami Daisy>
Ja: Patrico!!!!!!!!
Krzyknęłam jak najgłośniej. Przyjechałam tu aby odpocząć a on ma to w.... Nie ważne.
Ja: Gdzie schowałeś mi pamiętnik?!
Patrico: Ja nie mam.
<Oczami Patrico>
Jeśli da się nabrać na ten pamiętnik to będzie heca świata! Jakie ona ma hasło?
<Oczami Daisy>
Ja: Aha! Więc to ty ukradłeś mi pamiętnik!
Patrico: Heheh.
Ja: Oddawaj.
Wyrwałam mu pamiętnik i poszłam do pokoju mamy.
Ja: Mamo! Patrico mi zabrał.... Kto to?!
Mama: To Ace. Jego ojciec jest teraz twoim mistrzem.
Ace: Będziesz ninją.
Ja: A ja mam inne plany.
Wybiegłam jak burza z pokoju. Usiadłam na łóżku i zapisałam do w pamiętniku. Ja nie chcę być ninją. :P
<Oczami Ace'a>
Ja: Myślałem że się ucieszy.
Mama Daisy: Ona ma zły dzień. Jej brat jej co chwile dokucza. Porozmawiaj z nią.
Ja: Dobrze.
Wstałem a mama Daisy pokazała mi pokój dziewczyny. Ta leżała z pamiętnikiem i z pytającym wzrokiem popatrzyła się na mnie.
Daisy: Po co tu przyszłeś?
Ja: To co chcesz należeć do Ninja Teamu?
Daisy: Nie.
Ja: Jest tam twoja przyjaciółka Elena!
Daisy: Dobra tylko się spakuję!
Chwyciła walizkę i spakowała dużo rzeczy.
Ja: Idziemy?
Daisy: Idziemy.
<Oczami Daisy>
Ace opowiedział gdzie iść a ja poszłam z nim. Otworzył drzwi a tam siedzieli: Elena z bardzo podobną do siebie dziewczyną (Nyxxia), dziewczyna w czarnych włosach (Nessa) z rudą (Roxy) i z inną z czarnymi (Shadow). A dwie dziewczyny gadały sobie (Neytiri i Okami).
Ace: To Daisy.
Wszystkie dziewczyny: Cześć.
Z kolumny wyjaśnił się starszy pan (Wiek: 45 lat).
Ja: Dzień dobry.
Ten popatrzył się na mnie obojętnie i powiedział:
-Ćwiczcie, Ćwiczcie.
Ace zaprowadził mnie do mojego pokoju a tam znalazłam strój. Ubrałam go i wiedziałam że mam moc światła słonecznego. Zapoznał mnie również z koleżankami.
Nessa: Idziesz z nami do pokoju Neytiri? Robimy piżama party!
Ja: Dobra...
Poszłyśmy.

<koniec>



1 komentarz:

  1. Z tego co pamiętam, to w sadach jest, że nie można pisać z perspektywy postaci pobocznych. Z resztą chyba też nie powinnaś isać opowiadania z perspektyw czyjegoś Oc.
    Ale bardzo fajne opowiadanie ^^

    OdpowiedzUsuń