środa, 9 sierpnia 2017

Historia Prawdziwego Szatana w Ninjago

Nazywam się Ayame. Każdy mnie zna, jako gwiazdę rock'a. Mam już 5 płyt i 4 zagrane koncerty. Kocham śpiewać! Słuchać dźwięków mojej gitary… to moja pasja! W tej chwili ćwiczę mój nowy kawałek. Na pewno spodoba się mojej publiczności! Zgłodniałam. Więc poszłam po zupę. Nic innego nie było, więc trzeba zjeść. Gdy zjadłam włączyłam telewizor i uważnie się wsłuchałam w słowa. Na ekranie wyświetliła się niska dziewczyna wyglądająca jak Barbie. To jedna z idolek Ninjago- *Poppet
-Ayame Kousaka! Wyzywam cię na pojedynek! Lepiej szykuj jakąś piosenkę! Oj! I tak wygram! - Pokazała język i zniknęła.
Zacisnęłam mocno pięść i popatrzyłam w niebo, powtarzając sobie "Wygram to".
Nie chcę spaść na tak niski poziom! Nie spadnę! NIE SPADNĘ!
Robiłam wszystko, aby moja piosenka była perfekcyjna. Udało się!
Teraz zobaczymy, kto tu będzie lepszy! Musiałam zacząć. Poprawiłam fryzurę, złapałam gitarę i zaczęłam grać czysto. Mój głos dodawał życia melodii. Uśmiechnęłam się a widownia zaczęła krzyczeć z podniecenia. Teraz Poppet.. Ciekawe, czy da sobie radę! Nagle poczułam, jak świat się przede mną zawala.. Cz-czy ona ze mną wygra? Co będzie?! Zaraz zaraz… TO JEDNA Z MOICH PIOSENEK, KTÓREJ NIE SKOŃCZYŁAM! A to szczyl
Pora na wyniki.. Stres jak nie wiem co…
-Zwycięzcą jest…!
Zaczęłam się modlić w myslach.. Ale to wszystko było na marne
-Poppet!
Wszyscy zaczęli wiwatować... Miała taki sam głos jak ja… Przecież Poppet to mistrzyni kopii! Rozwaliłam gitarę i pobiegłam do domu. Położyłam się na kanapę. Od tej pory obiecałam, że zniszczę wszystkich, którzy nie doceniali mnie, mojego głosu.. Zniszczę ich!!!!



~~~~~~~~
* Sorki, musiałam xDDDD
Tak, to na konkurs
Rysunek wyślę na deviantArt'cie
~Elena

4 komentarze:

  1. Fajne.
    Mizu: Od kopiowania ja jestem!
    Ja: No jasne!
    Bardzo fajny wróg. Ciekawe jakie będzie mieć moce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma uja do mojego wroga dodam pomocniczkę PoopyCoppy XD Dzięki za inspirację XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PoopyCoppy xD <3
      Ciekawe xD
      A ni ma problemu :^

      Usuń
    2. PoopyCoppy XD! Ale fajne!
      Mizu: Poraz kolejny powtarzam; od kopiowania ja jestem!
      Ta PoopyCoppy też będzie kopiować czy się mylę?

      Usuń